Sahabat Katak Bulat Yang Sporting Habis

Wednesday, 6 June 2012

SALAM SEJAHTERA & SALAM 1MALAYSIA


Diam tak diam, sorang kawan baik KB dah kahwin dah. Alhamdullah KB ucapkan kepada kedua-dua pasangan mempelai kerana dah menamatkan zaman bujang.

Kepada Ahmad Zaki Baki dan Siti Suzana Muslihin, KB ucapkan selamat pengantin baru, moga kekal hingga ke anak cucu. Gaduh-gaduh tu perkara biasa dalam perkahwinan. Perkahwinan yang tiada pergaduhan, bukan perkahwinan yang normal...Alamak, bagi nasihat kat orang macam KB dah kahwin kan.

Taknak cakap banyak, ni antara 'moment' yang sempat dirakam menggunakan isteri kedua KB EOS D600 yang diambil salah seorang sahabat KB yang masih sama 'title' aka bujang, cuma dia dah ada insan istimewa je la.KB belum lagi.

Kredit to Mohd Asyraf Zainal kerana tolong ambil gambar pengantin, KB tak sempat nak ambil sendiri sebab sibuk jadi pengapit orang untuk kali ke-3. masuk Asyraf dua tahun lagi, jadilah KB pengapit kali keempat kot.


Tahniah lagi sekali buat sahabat KB Mr Ahmad Zaki Baki dan pasangan Siti Suzana 

sama cantik sama padan, dua-dua pengapit sedondon hitam adalah sahabat baik kepada dua mempelai
nasa ni resepsi majlis dekat rumah pengantin perempuan


Tiga beradik bersanding serentak...Masa ni pula di rumah pengantin lelaki, cuma yang uniknya sahabat JB ni bersanding serentak bersama kakak dan abn dia..tahniah di ucapkan sekali lagi



p/s: sory lambat 'update' kerana kekangan masa walhal majlis ni dah berlangsung lebih dari sebulan...heheehe



No comments: