Sahabat Katak Bulat Yang Sporting Habis

Wednesday, 6 June 2012

Adakah Anda Berani??!

SALAM SEJAHTERA & SALAM 1MALAYSIA

Melihat dari tajuk entry kali ni macam nak buat segmen baru.
tapi sayangnya, KB tak berkesempatan nak buat segmen sebab tiada masa untuk menjalankan segmen.

Apa-apapun, KB saja nak tayang keberanian di sini dengan berkongsi sesuatu dengan rakan-rakan bloger sekalian.

Dengan ini KB mengistiharkan bahawa KB berani bersua muka dengan musuh ketat kepada bangsa-bangsa KB iaitu ular.

yeah..saje nak berlagak dan tanda KB ni bukan seorang penakut..cewahhh...




perhatikan keberanian KB gigit ular berkenaan sebelum dia gigit KB balik  (^^,)



Amcam, siapa berani cuba










































p/s : pegang ular, tapi tak sempat tanya kat penjaganya, apa jenis ular berkenaan
p/s/s: perasan tak apa jadi dengan mata KB..comel kan







3 comments:

Aida Omar said...

musuh sang katak.. hehe.. aida pun pernah pegang ular.. best kot kan? haha.. tapi ular tak berbisa la.. kalau berbisa larik dulu la. :P awat mata KB tu? macam kena jahit je?

Katak Bulat said...

hehehe...kalo ular bisa pon KB lari dulu...bohong r berani pegang....
aah, kene tujuh jahit..panjang citernye..nnt di story mory dalam entry akan datang yek

Remy hazza said...

eeeeee..... remy geli , jgn disurug pegang, nak sentuh pun fikir 2 kali......