Sahabat Katak Bulat Yang Sporting Habis

Wednesday, 28 September 2011

Saham Junam??!

Asalamualaikum & Salam Sejahtera,
Salam 1Malaysia

Sahamku Jatuh
Korang pernah main saham tak??!

Atau tak tahu langsung??!

 'Binatang' apa saham tu??!

KB pun sebanarnya tak tahu pun apa benda binatang saham tu, hehehe, jangan marah ek.

Tapi, apa yang KB tahu, KB dah melabur dalam Amanah Saham Berhad aka ASB.
walaupun tak banyak, tapi ada la juga pulangannya, boleh la buat hantaran kahwin untuk 8 tahun kumpul..hehehe, merana la mana-mana awek yang tunggu KB ni...ayat macam la KB ni tinggi sahamnya, berparasantan sungguh kan..yaskkk

Apa-apa pun, sebenarnya KB nak bagitahu korang pasal nilai blog KB yang baru tercipta sehari yang lepas ni, usia baru dua hari, tapi nilai dah mencecah RM1,072.5.
Kalau tak percaya, ni katak bulat buktikan
|
|
|
V
Amek kau, besau gedabak KB letak dalam ni

wah, cayalah...walau tak mahal macam orang lain, tapi KB tetap berbangga tau....tunggu la lagi 3-4 bulan or mungkin setahun dua lagi, KB akan berjaya seperti bloger-bloger yang lain..yahooOOOooo

Kalau nilai ni la kan yang mahu terkeluar biji mata sepet KB ni
Mahu je belanja korang semua makan 'besau' hari-hari.hehehe

Mahu macam ni agaknya KB jadi kalau dapat duit macam ni

DUIT DUIT DUIT DUIT

Kalau nak tahu nilai blog korang dalam Ringgit Malaysia

p/s : Sahabat KB yang sorang tu boleh tahan mahalnye, dapat maklumat pasal perkara ni pun lepas skodeng blog dia



4 comments:

AIEN NOT ALIEN said...

baru beberapa hari dah berharga...hehe...

setiap benda ada nilai tersendiri...

jom tambah saham dunia & akhirat... :D

Katak Bulat said...

tentu la blog ni x ternilai harganya, hanya ada satu dalam ntah berapa banyk blog yg wujud kat dunia ni..ye x???

AIEN NOT ALIEN said...

iye incik wartawan...

hihi..tak tahu nak bilang ada berapa blog kat dunia ni...banyak macam bintang kat langit kot?

Katak Bulat said...

tahu pon, so sebagai pemilik blog, KB amat berbangga dengan situasi sekarang ni.

Kalo KB bangga dengan diri sendiri, Penciptanya pon mesti r ada bangga diri gak, yer x??