Sahabat Katak Bulat Yang Sporting Habis

Saturday, 17 December 2011

Bila Artis Menjadi Bahan Gosip # 2

ASSALAMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA


Korang mesti kenal dengan artis muda yang yang diberi nama Najwa Latif. Bila sebut nama empunya diri mesti dah terpikir di benak fikiran korang lagu 'Cinta Muka Buku' ye dok.


Baru-baru ni, KB ada terserempak dengan dia. bukan main daring lagi Najwa Latif ni dengan sorang mamat yang boleh dikatakan sedap mata memandang.

KB tak tahu apa hubungan mereka berdua, tapi nampak manja juga pelajar sekolah yang berumur 16 tahun ni dengan jejaka berkenaan.

Najwa oh Najwa, kalau betul apa sangkaan KB ni, Apa yang KB nampak ni, hope korang akan bahagia dan janganlah sangkut tengah jalan hubungan korang tu ok.

pada pihak lelaki pula, jangan nak ambil kesempatan atas populariti Najwa Latif yek. Dia masih muda, dan banyak lagi perlu dia belajar.


Kemesraan Najwa Latif dengan jejaka berkenaan terserlah

Bukan main manja lagi Najwa bila orang lain dah perasan pasal dia.


p/s: Macam biasa, cerita diatas hanyalah rekaan semata-mata :P

3 comments:

Iffah Afeefah said...

Drh mude cmtula

kite pon kne ati2

Aien Not Alien said...

hahaha...pandai bergosip ye.. :)

Katak Bulat said...

Iffah: betul2..masa KB muda-muda pon macam tu gak..nak2 tym sekolah, macam belangkas, kat mana2 berdua jek.....


Aien: hehehe...gosipkan diri sendiri dengan artis..heheh