Sahabat Katak Bulat Yang Sporting Habis

Thursday, 26 January 2012

FAKTA YANG AUTA

ASSALAMUALAIKUN & SALAM SEJAHTERA



Hai korang, lama sungguh KB tak update entry dalam blog 'Dunia Si Katak Bulat' yang tak seberapa ni.


Apa pun, KB nak ucapkan terima kasih kepada 
Cik Ma & Aida Omar kerana mereka antara bloger yang setia menanti entry baru dari KB. 


Yang lain-lain jangan kecik hati pula sebab tak sebut nama, apapun...korang tetap best..


Oklah, hari ni nak buang tebiat sikit dengan korang, KB nak kongsi maklumat yang tak berguna langsung tapi mungkin boleh buat korang hilang masalah dalaman korang...hehehe


  • Kalau korang boleh buat lembu ketawa berdekah-dekah, berkemungkinan susunya boleh terkeluar dari hidung

  • Kajian mendapati kucing yang mati digilis kenderaan dipercayai telah mengalami lapan kali kecelakaan jalan raya yang meragut nyawanya sebelum ini.

  • Para psychologi sebulat suara mengesahkan sebab yang menyebabkan kambing takut hujan kerana menyangka diri mereka adalah api

  • Hasil kajian saintis menunjukan lelaki yang mempunyai nama BOB adalah cenderung obesiti

  • 30 peratus wanita yang memakai lipstik ketika kenderaan sedang bergerak secara tidak sengaja tertelan batang liptik yang digunakan


P/s: Segala yang disebut diatas adalah fakta yang auta semata-mata...jangan percaya udah la yek



5 comments:

LaLa mhdnor said...

yela kan, Lala perasan gak, lelaki yg dipggil BOB sume badan besor, hehehe

Aien Not Alien said...

ok..yang lelain tu auta...hahaha..


yang BOB tu mungkin kot... Big Of Bro...kebetulan agaknya..


*lama tak nampak mana tercampak??? :)

si robot comel said...

hoho, yang tertelan lipstik idak menahan tu,dusta dusta,haha

hai hai.lambai tangan!

Cikgu Ma said...

ok, semua di atas - memang auta..haha

spontan K

Katak Bulat said...

Lala: haha..most of it la badan besar...sinonim dengan dieorang kan


A.N.A : hahaha..tajuk pun fakta yang auta kan..sesuai r dengan isinya..hehehe

*Tercampak dalam dunia khayalan sendiri..pas tu sesat


Madi: hahaha....tapi macam ada jek kan..nak2 tym guna lipstik tekan emergency break...


*Hai la hai...lama tak jenguk kamu...


Cik Ma: hehehe...asyik bg maklumat betol jek, skali2 bg yang salah lak kan..hehehe