Sahabat Katak Bulat Yang Sporting Habis

Wednesday, 12 October 2011

Bila Artis Menjadi Bahan Gosip # 1

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Salam 1Malaysia

Pernah tak korang terpikir yang korang menjadi bahan gosip oleh kawan-kawan yang tiada perasaan
Yang tuduh korang macam-macam sebagai pencetus pergolakan hubungan pasangan
Mesti bengang kan kalau jadi mangsa keadaan.


Begitulah yangb jadi kat aku, bukan baru-baru ni, tapi ada la 2-3 bulan lepas.
Tapi bukan dengan kawan-kawan sendiri, tapi dengan orang yang dikatakan agak glamor la juga dan femes serta dikenali ramai..



Gosip 1
Korang pernah dengar cerita tak, apa sebab Linda Onn berpisah dengan Fahrin Ahmad??!
Mesti la pernah kan, siap jadi 'bahan' oleh Jozan masa pertandingan Maharaja Lawak dulu.
Tu pun kalau korang tengok la,
Ceritanya macam ni :_


Tersebut la alkisah perpisahan kedua pasangan ni adalah disebabkan oleh pihak ketiga.

Dikatakan yang Linda Onn ni main kayu tiga dengan sorang mamat ni, Orang biasa jek dengar cerita.

So sebab mamat yang jadi pihak ketiga ni lah yang menyebabkan cerita pasal Linda Onn dengan Fahrin Ahmad ni dijaja satu Malaysia sampai Linda Onn pun tak tahu nak sorok dekat mana muka die yang comel tu...

Cian Linda Onn sebab ramai yang cakap hubungan diaorang putus berpunca dari Linda Onn ni

Tapi itula hakikatnya, nak tak nak, die terpaksa terima hakikat yang puncanya adalah daripada dia...

Dah Malaysia salahkan dia, bukti semua dah ada, nak buat macam mana, tadah je lakan....

Tapikan, Korang tahu ke siapa lelaki yang menjadi Orang ketiga atau penyebab Linda berpisah ni....

Mesti tak tahu kan,.

Ni satu rahsia yang KB nak kongsi dengan korang, semua orang tak tahu, tapi aku as reporter hiburan yang tak bertauliah akan beritahu korang rahsia besar ni. Walaupun cerita ni dah lama, tapi rasanya dah tiba masa cerita mamat tu dikongsi bersama...




Mamat tu orang biasa je...

Bukan Artis ataupun VVIP

Takde la kaya mana pun, tapi Linda Onn boleh terpikat...

Malang sungguh Linda Onn sebab mamat ni takde masa depan pun.

Baru-baru ni, ada seseorang hamba Allah tu dapat tangkap gambar 'Daring' yang boleh mencetuskan kontrevesi antara Linda Onn dengan jejaka yang bergelar Mr. H itu...

Ni KB Tunjuk kat korang


Percayalah, gambar ni tak diedit langsung guna 'photoshop' or guna teknik tampalan.
Inikah Mr. H yang menjadi punca keretakan hubungan Linda Onn dengan  Fahrin??!





Gosip 2

Kenal  tak Penyadang Juara Lagu ke-25
Mesti korang kenal kan si Anna Raffali yang membawa lagu "Tolong Ingatkan Aku"

Kalau korang nak tahu, MR. H gak pernah dikaitkan dengan penyanyi yang mula dikenali ramai melalui youtube ni...

Dengar-dengar cerita, Anna pernah buat pengakuan yang ada menjalinkan hubungan dengan seorang wartawan yang bukan arus perdana (selain Berita Harian, Utusan, Metro, NST dll)

Tapi, wartawan dari akhbar negeri di selatan Tanah Air.

Betul ker cerita tu KB tak pasti, tu hanya gosip semata-mata.

Tapi, sekali lagi, sumber KB ada beritahu kat KB yang cerita tu betul,

Alamak, apa dah ni wahai Cik Anna, Gambarmu telah tersebar.

Bukan nak mengaibkan Anna, tapi kalau dah cerita tu betul, buat apa nak sorok, betul tak..

So, sekali lagi KB dapat tunjuk dekat korang semua, gambar Anna dengan lelaki yang dikatakan Wartawan yang menjalinkan hubungan dengan Anna Raffali.

Jejaka yang menjalinkan hubungan dengan Anna Raffali

Percaya atau tidak, kedua-dua artis ni telah dikaitkan dengan orang yang sama,

Dasat gak mamat sorang ni ek...Sekali dua orang dia kaut..dasat-dasat

Kepada Mr. H, Insaf-insaflah, ingat pada orang yang tersayang...

Kesian Kat Linda Onn dan Anna Raffali jadi mangsa anda.

Percaya atau tidak, terserah pada korang semua.



p/s: Cerita ini hanya rekaan semata-mata, jangan percaya pada gosip antara Mr. H dengan artis dua orang ni
Kesimpulannya, Mr H tu adalah KB sendiri..Hehehe....










8 comments:

Edy Fee said...

artis buat pe pon tetap akan menjadi gosip

Katak Bulat said...

tu la pasal...jgn jadi artis kalau x nak kene gosip kan..thanks edy sebb baca entry KB

AIEN NOT ALIEN said...

nak dengan linda on je... jaafar on tak mau? hahahaha..


untunglah..bergambar dengan artisss..

miratun madihah said...

Lah ingat apa tadi,haaha

Katak Bulat said...

A.N.A: eh, biasa r, xkan nak dengan kaum sejenis lak...kang timbul isu lain, dah la muka kite ni jambu, kalo bergambar dengan jaafar onn, lg jambu jadinye...takut die jatuh cinta lak..hahahah


Miratun: KB pon nak buat gempak gak, bukan kamu sorang jek ley wat gempak dengan cinta artis kamu tu..hehehe

Katak Bulat said...
This comment has been removed by the author.
sis92 said...

mengongmu..haha

yelah untungla bgambar ngn artis popular :)

Katak Bulat said...

hehehe...biasa r nak bg gempak satu malaysia kan..kene r cm ni..menumpang populariti artis2 tanah air..hehehe