Sahabat Katak Bulat Yang Sporting Habis

Sunday, 20 November 2011

Kapal Selam Menyelam Atas Darat

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Korang pernah tengok kapal selam tak??!

Ofcoz la korang pernah tengok kapal selam kan dan tahu macam mana rupa kapal selam tu dan biasanya korang tengok kapal selam melalui medium-medium tertentu seperti media cetak dan elektronik serta buku-buku bergambar dan sebagainya.



Selalunya kapal selam akan berada dalam laut untuk menyelam dan berlayar yang dikemudi oleh tentera laut yang mempunyai latihan yang secukupnya untuk mengemudi kapal besi berkenaan. Itu satu fakta bukan?? semua orang tahu tentang perkara tu.


Tapi, pernah tak korang tengok dengan mata kepala korang sendiri kapal selam menyelam atas darat??! 
Bunyi macam kelakar dan ada juga antara korang akan terfikir tak mustahil untuk kapal selam menyelam atas darat.



So, KB sekali lagi berpeluang menimba pengalaman yang menarik ini dan mungkin tak ramai yang berpeluang untuk melihat dengan mata kepala sendiri dan berada dekat dengan kapal selam ni.


Entry kali ni KB share lagi pengalaman KB melihat kapal selam Agosta 70 yang berada di tapak Komplek Muzium Maritim, Dataran 1Malaysia Klebang Melaka.


So, terimalah gambar-gambar menarik di kawasan berkenaan yang sempat KB rakamkan dengan bantuan Isteri KB Canon EOS 600d




Penulis Bergambar dihadapan Kapal Selam yang tak menyelam lagi

Agaknya sebab kapal selam ni melaka sesak teruk macam dalam gambar ni

Kapal Selam pun ada bontot tau..bukan orang jek ada


  

3 comments:

محمد رازيق said...

salam kenal. nice entry.. :) tq lawat blog kami tadi.

mR.aSLaN said...

wah ape ni Katak Kembung ... da cite pasal bontot kapal lak .. tukar selere ke? ahahhaha

Katak Bulat said...

raziq: terima kasih kerana sudi folow blog yang x seberapa ni..nice to know u too..

aslan: prasaan ko je lan..aku x mksud apa2..nmpak sangt ko yg gersang bile sebut pasal bontot..ko biau betol bro...