Sahabat Katak Bulat Yang Sporting Habis

Tuesday, 15 November 2011

Orang Pakai Seluar Dalam : siri 2

Assalamualaikum & Salam Sejahtera
Salam 1Malaysia


Seperti yang telah dijanjikan pada entry yang lepas, KB sertakan gambar KB dengan Sazali Samad, penyandang Mr. Universe 7 kali 

Walaupun dalam hati ada geli2 gelaman ala-ala kucing yang kehilangan bulu, KB tetap nak jugak bergambar dengan mamat bertubuh sasa ni...

Bandingkan badan siapa yang lawa, KB atau Sazali.
Badan siapa lagi cantik...KB or Sazali

Ni la sahabat yang amek gambar KB diatas..kredit for him because tolong KB ambil gambar



p/s: sory, gambar ni member yang tolong tangkapkan, gambar dia lawa, gambar kita lak yang tak berapa menjadi.


4 comments:

mR.aSLaN said...

weh gay siri 2 betul lah kau ni pijan

Aien Not Alien said...

alahai....kecik molek je sazali tuuu...hihi..

EmpayarUtama said...

Hehe tak terkomen :) Salam kenal

Katak Bulat said...

Aslan: hehe...aku hanya berkongsi dengan korang la bai...diam2 sudah..heheh


Aien: Kecik dari segi ketinggian, TP kalau KB dok menyorok belakang dia, x nampak dah tau..heheh


empayar: Hehehe..thanks coz sudi singgah, salam perkenalan